Wsparcie utrzymania ciągłości pracy
SmartMaint to proste i przejrzyste w użytkowaniu oprogramowanie wspierające utrzymanie urządzeń, maszyn, sprzętu oraz środków trwałych.
Optymalizuj czas i koszty utrzymania ciągłości pracy urządzeń
Zgłoszenia usterek
Wygeneruj kod QR dla lokalizacji, obiektu lub urządzenia. Po zeskanowaniu będą przekierowywać do prostego formularza zgłoszenia, a utworzone zgłoszenie zostanie powiązane ze zeskanowanym obiektem.
Platforma zgłoszeń
Udostępnij pracownikom wewnątrz twojej organizacji lub klientom link do ogólnego formularza zgłoszeń, aby w łatwy sposób i szybko mogli dodać zgłoszenie. Dostosuj formularz do swoich potrzeb dodając dodatkowe pola, które są istotne dla twojej firmy oraz ustaw ich wymagalność. Masz swoją stronę? Osadź formularz zgłoszeń na jednej ze stron i zacznij przyjmować zgłoszenia.
Powiąż części zamienne ze środkami trwałymi
Powiązanie części zamiennych z maszyną lub urządzeniem sprawi, że proces realizacji napraw lub konserwacji będzie dużo sprawniejszy oraz w łatwy sposób pozwoli zapanować nad stanami części zamiennych.
Monitorowanie historii zadań
Wystarczy zeskanować kod QR, aby natychmiastowo dostać informację ze wszystkimi zadaniami realizowanymi dla wybranego środka trwałego w ostatnim czasie oraz podejrzeć jakie zadania prewencyjne są zaplanowane w przyszłości.
Unikaj przestojów
Operatorzy podczas dodawania zgłoszenia o awarii w łatwy sposób mogą oznaczyć wystąpienie przestoju pracy maszyny. Analizuj raport przestojów, aby wyciągać wnioski i podejmować trafne decyzję.
Nadzoruj wydatki
W łatwy sposób poznasz koszty oraz czas spędzony na utrzymaniu danego środka trwałego.